Sunday, July 29, 2007

Istun tassa ja yritan tulostaa kuitteja mutta kone sanoo "engin færsla a skra", siis tah?? Ihanaa tama heprea, ei kun anteeksi islanti.

Eilen meni todella hermot, 100 ihmista tulossa aamiaiselle ja keittiö taynna porukkaa etten voi mitaan siella tehda, lisaksi minun taytyy hakea pyykit ulkokautta vesisateessa ja kiiveta portaita koska ihmisia ei voi hairita paivallisella ruokasalissa!Isabellesta ja Juliesta oli hauskaa kun olin hermona. Gulli sanoi etta on tulossa ryhma tsekkilaisia jotka syövat enemman lihaa kuin kukaan koskaan, ainakin 3 kertaa enemman kuin tavallinen 100-henkinen ryhma. Siis minun taytyy laittaa niin paljon makkaroita esille, etta se tuntuu liioittelulta ja kun olen lapannut sita mielestani liikaa minun tulee viela jatkaa parin tarjottimen verran.

Siispa lapoin koko yön makkaroita ja oksettavaa maksapasteijaa enka lopulta jaksanut/ehtinyt tehda pyykkeja juuri ollenkaan. Aamulla Isabelle oli vuorostaan hermona ja sanoi ettei halua menna ruokasaliin ja nahda ihmisia, "ai eit piipool!" Jatin heidat karsimaan ja menin nukkuumaan ennen tsekkilaisten tuloa. Kuulin illalla etta makkaroita ei oltu tana vuonna syötykaan odotettua maaraa, vain yksi tarjottemillinen, siis kaikki työ turhaa ja nyt makkarat homehtuvat kaapissa.

Viimeinen yö, sitten toivottavasti paasemme johonkin reissuun. Meita kylla varoitettiin aikomastamme vaellusreitista, koska pari viikkoa sitten siella jai joku ryhma jumiin ja piti hakea helikopterilla, jeah. Seikkailua siis luvassa.

No comments: