Sunday, July 8, 2007

Tässä hotellissa ei saa yksityisyyttä! Juuri nytkin istun vastaanoton ja keittiön välisessä metriXmetri tilassa ja keittiössä tehdään illallista kauhealla kolinalla ja mölinällä, vastaanotossa ihmiset soittelee kelloa ja kyselee Gullia kun se ei ole paikalla ja minun pitää juosta vastaamaan VAIKKA EN OLE TÖISSÄ, vittu! Mä alan vaatia palkkaa jokaiselta minuutilta jonka vietän poissa huoneestani, tosin tätä nykyä minulla ei juuri vapaa-aikaa olekaan.

Aamulla (=päivällä) herättyäni tulin syömään aamiaista ja ajattelin mennä rentoutumaan eilisen päivän jälkeen sundlaugurille, kun Gulli kysyi minua töihin. Barbara soitti yöllä ja sanoi sairastuneensa, ainoastaan Julielle oli merkattu työpäivä. Myös Isabelle joutui uhraamaan lomapäivänsä olemalla 10 tuntia töissä ja minä siivoamaan jälleen kerran. Kyllä vitutti. Illalla en ole töissä vaikka mieluummin olisin, joudun kuitenkin valvomaan totuttautuakseni rytmiin huomista iltaa varten. Katla oli töissä 16 tuntia putkeen ja nukkuu vieläkin, kello on puoli yhdeksän.

Joo nyt tuli Kulli tuohon kyttään joten loppui tämäkin yksityisyys.

No comments: